Jarig!

22 Feb

Vandaag is het zover: ik ben jarig! Nu ben ik alweer 21 jaar jong. Jong ja, want oud worden doen we wel een andere keer. Vanavond gaan vriendje en ik pannenkoeken bakken en morgen komt er wat familie langs. Leuk!

En zo gauw ik iets van cadeaus gekregen heb (behalve een berg smsjes) zal ik deze post even updaten. De zon schijnt in ieder geval, dat is een leuk cadeautje om mee te beginnen!

—-

UPDATE

Vriendje en ik zitten inmiddels vol met pannenkoeken en ik heb echt een superleuk cadeau gekregen! Of eigenlijk zijn het er twee. Als eerste kreeg ik een eigen domeinnaam, waar ik deze blog binnenkort naartoe zal verhuizen, maar daarover hoor je gauw genoeg meer. Dan was er nog het grote cadeau, waar ik heel vrolijk van werd: we gaan naar Londen! Vorig jaar gaf hij me een midweek Parijs en dat was al helemaal geweldig, dus nu gaan we nog zo’n stedentripje maken maar dan naar Londen. Er staat nog niks vast, dat zoeken we samen uit als we weten wanneer we kunnen gaan, maar ik ben er in ieder geval heel blij mee! Ik ben benieuwd wat de rest van de familie voor verrassingen heeft, maar dat zie ik morgen.

Nu is het tijd voor een gezellig avondje, beetje film kijken en zo. Fijne avond verder allemaal!

6 Reacties to “Jarig!”

  1. Debby 22 februari 2011 bij 16:18 #

    Gefeliciteerd!

  2. Marlous 22 februari 2011 bij 20:29 #

    wat leuk, gefeliciteerd! blijft je domeinnaam les framboises? origineel cadeau!

    • Lins 22 februari 2011 bij 20:42 #

      Dankjewel! Ja, het blijft les framboises, maar dan gewoon .nl 🙂

  3. Chezzelia 22 februari 2011 bij 21:33 #

    gefeliciteerd! en wat een leuke cadeaus!!! Geniet ervan!

Geef een reactie

