Goed, de jurk…

8 Feb

Een paar dagen geleden schreef ik over het tripje naar Utrecht en de jurk (in maat 42 inderdaad) die ik daar kocht. Vandaag foto’s! Ik had even een kwartiertje over voor ik naar college moest en dus besloot ik gauw wat foto’s te maken. Ik heb namelijk een probleem. Ik vind het een prachtige jurk, maar ik heb géén idee hoe ik ‘m moet combineren. Gelukkig heb ik nog ruim de tijd om erover na te denken – het is nog lang geen zomer – maar ik denk dat ik hulp nodig heb… Ook heb ik een paar foto’s van wat ik nog meer heb gekocht. Kijk mee!

Niet uit Utrecht, maar van internet: Sleek i-Divine Storm Palette. Na goede reviews zette ik ‘m op mijn wishlist en bestelde hem uiteindelijk bij Alice & Jo’s havesentials – zo ongeveer de enige webshop waar hij gewoon op voorraad was. De palette is geweldig, ik ben er nu al gek op! De kleuren zijn supermooi en je hebt er maar weinig van nodig om er wat moois van te maken. Dit is zonder twijfel mijn nieuwe favoriet qua make-up.

Wel uit Utrecht, van Dille & Kamille om precies te zijn: dit lieve, lichtblauwe schetsboek op A5-formaat, geheel gemaakt van gerecycled papier. Dat is nog eens fijn. De kleur is in het echt iets anders dan op de foto’s, dat komt doordat ik de foto’s niet bij daglicht heb gemaakt. In het echt is het een soort babyblauw, heel lief en mooi.

Bij de WE vond ik een leuk shirtje in de uitverkoop. Ik ben er inmiddels achter dat je wel even de goede bh moet aantrekken – ik wilde bijna een foto maken toen ik ineens bedacht dat mijn zwarte bh wel erg zichtbaar was. Oeps. Ook deze moet helaas nog even de kast in, want lekker warm is anders. Hoewel, voor een feestje…

En tot slot natuurlijk de jurk. Ik werd er weer helemaal vrolijk van toen ik hem aantrok. Het zit zo fijn!

De grote vraag is nu natuurlijk hoe ik deze jurk in ’s hemelsnaam ga combineren. Wat voor schoenen trek je erbij aan? Pumps? Slippers? Sandaaltjes misschien? Ik heb nog genoeg tijd om erover na te denken, want het is nog lang niet warm genoeg om hem te dragen, maar toch, ik kan wel wat hulp gebruiken. Ideeën, anyone?

5 Reacties to “Goed, de jurk…”

  1. Nicole 8 februari 2011 bij 23:11 #

    Goh, volg ik al een tijdje je blog (beetje onbewust, maar dat krijg je met facebook) en heb ik nog nooit echt iets boeiends gezegd.
    Zal ik dan maar eens doen. Super leuke jurk zeg! Ik heb zelf een lange witte zomerjurk met van die fancy dunne zwarte versiersels en meestal draag ik die met witte slippers. Het is een lekker makkelijke outfit en ziet er uit alsof je er veel meer moeite voor hebt gedaan dan eigenlijk is. Leuke sandaaltjes werkt natuurlijk ook =)

    • Lins 8 februari 2011 bij 23:31 #

      Dankje! Ik zal het maar eens proberen met slippers, dat leek me ook wel wat – ook wel lekker relaxed in de zomer. Nog een grote flaphoed erbij en ik kan zo naar het strand 😛

      • Nicole 9 februari 2011 bij 10:27 #

        aah, en vergeet de mega strandtas niet he =)

      • Lins 9 februari 2011 bij 10:36 #

        Oh goed idee 😀 Dan nog een flinke berg zon en een strand met palmbomen erbij en dan ben ik helemaal gelukkig 😉

  2. Marieke 9 februari 2011 bij 17:06 #

    Dat palette heb ik ook, hij is idd héél fijn! 🙂

Geef een reactie

