Heerlijk eenvoudig en toch heel mooi

5 Feb

Zoals je al eerder kon lezen ben ik in Utrecht bij Dille & Kamille binnengelopen. Wat een geweldige winkel! Ze hebben er van alles: kookgerei, kruiden, thee, zeep en badspullen, schetsboeken maar ook kinderspeelgoed en bakvormen. Veel hout en gerecyclede materialen en bovendien vooral heel veel moois. Toen ik op zoek was naar een foto van het schetsboekje dat ik er heb gekocht, kwam ik er ineens achter dat ze ook een webshop hebben. Daar gaat mijn hartje sneller van kloppen!

In de webshop vind je bergen ontzettend leuke en mooie artikelen waar je altijd wel iets leuks tussen kunt vinden, of het nu voor jezelf is of een cadeautje voor een vriendin, je moeder of je schoonmoeder. De verzendkosten zijn €4,95 als je voor minder dan €15 bestelt, maar voor bestellingen vanaf €15 rekenen ze maar €2,95. Als je voor meer dan €50 in je virtuele winkelwagen hebt liggen, kost het je zelfs helemaal niks om het thuis te laten bezorgen. Is dat even fijn!

Ik heb eens wat rondgekeken en hier zie je een selectie van artikelen die je kunt bestellen:

Thee-ei in hartvorm met uitlekbakje, Dille & Kamille, €2.95

Linguine met chilipepertjes, Dille & Kamille, €4.25

Tapenade van zwarte olijven, biologisch, Dille & Kamille, €3.95

Beugelfles 1L, Dille & Kamille, €3.95

Sushiplankje met eetstokjes, Dille & Kamille, €7.95

Zeezout met rozemarijn, Dille & Kamille, €1.75

Bamboe tissuedoos, Dille & Kamille, €10.95

Shampoo met honing voor droog/beschadigd haar, Dille & Kamille, €3.95

Notitieboekje, blanco papier, Dille & Kamille, verschillende formaten €1.95 - €4.95

 

Schrift, Dille & Kamille, groot €1.50, klein €0.95, ook in lichtgrijs, lichtgroen en lichtroze

Van alles wat dus! In de winkel hebben ze volgens mij nog veel meer. Ik kan je aanraden om er een keer binnen te lopen, zeker als je op zoek bent naar een mooi cadeau waar je ook nog wat aan hebt. Echt een geweldige winkel!

 

Een linkje naar de webshop mag natuurlijk niet ontbreken. Ga naar http://www.dillekamille.nl en het wijst zich vanzelf!

2 Reacties to “Heerlijk eenvoudig en toch heel mooi”

  1. Martine 5 februari 2011 bij 21:11 #

    Jaaaaaaaa, Dille&Kamille = geweldig! 🙂 Ik heb er ook al een Valentijnscadeautje voor Lief gekocht 😉 en het zit hier vlak om de hoek, dus als je nog eens in de buurt bent: meer dan welkom op de koffie/thee! Kun je gelijk m’n nieuwe huisje én m’n nieuwe cello zien! 🙂 xMM

    • Lins 6 februari 2011 bij 00:02 #

      Wat leuk dat je daar in de buurt woont! Ik dacht dat je nog op zoek was, maar het is inmiddels dus gelukt? Fijn hoor! En bedankt voor de uitnodiging 😉

Geef een reactie

