In één keer klaar: neem een jumpsuit!

29 Jan

Sta jij ook vaak ’s morgens voor je kast te denken dat je serieus niks hebt om aan te trekken? Want je hebt wel dat ene leuke shirtje, maar die broek die er zo mooi bij staat zit net in de was. Of je hebt wel dat leuke rokje, maar de blouse die je er zo graag op aan wil, heb je net uitgeleend aan een vriendin voor een romantische date. Wat moet je nu aan? Je kunt de combinatieproblemen makkelijk vermijden. Pak een jumpsuit! Je hebt zo alles in één keer, nog even mooie schoenen eronder, wat accessoires en klaar. Superhandig. Zelf heb ik er nog geen, simpelweg omdat ik het nog nooit heb geprobeerd, maar ik denk dat ik mijn best ga doen om er eentje te vinden voor de zomer. Er zijn er genoeg te koop! Ik heb er nog niet veel gevonden met leuke zomerse prints of kleurtjes, maar hier toch alvast een aantal voorbeelden van prachtige jumpsuits die nu al te koop zijn.

Stoer in spijker: G Star Denim Playsuit, Asos, €173.07

Met print op de achterkant: Diesel Cotton Playsuit, Asos, €64.10

Asos Pleated Bust Jumpsuit, Asos, €64.10 (ook in zwart, nude en camel)

Beestachtig: ASOS PREMIUM Silk Devore One Shoulder Playsuit, Asos, €42.31

ASOS PETITE Exclusive Cowl Back Jumpsuit, Asos, €57.69

Muurbloempje: Motel Wallflower Print Peterpan Collar Grace Playsuit, Asos, €61.54

Stoer op safari: Vila Biker Detail Jumpsuit, Asos, €83.33

Jumpsuit, H&M, €29.95 (ook in camel)

Jumpsuit, H&M, €29.95

En tot slot, voor de daredevils onder ons: Jumpsuit, H&M, €34,95

Eén ding wil ik wel even kwijt: onder een jumpsuit horen toch echt hakken. Vooral onder die lange. Als je in de zomer een korte jumpsuit (playsuit?) aanhebt, kan dat vast nog wel leuk zijn met slippers of sandaaltjes ofzo, maar met van die lange pijpen wordt het echt niet mooi zonder hakken!

Mijn favorieten: die van G-Star en Vila. Ik ben benieuwd of zoiets me staat!

5 Reacties to “In één keer klaar: neem een jumpsuit!”

  1. Kelly 29 januari 2011 bij 22:57 #

    Oeh dat is toch wel erg leuk! Heb er laatst een bij de V&D gepast maar dat was eerder hilarisch dan mooi. Misschien toch maar eens serieus gaan zoeken (woensdag ofzo….)

  2. Nienke 30 januari 2011 bij 08:44 #

    Bij mij staat een jumpsuit inderdaad ook eerder hilarisch dan fabulous maar ik ben nu wel geïnspireerd om playsuits uit te gaan proberen 😉

  3. Lins 30 januari 2011 bij 22:41 #

    Ik ben bang dat het bij mij ook vooral erg hilarisch wordt, maar hé, niet geschoten is altijd mis! Gewoon proberen dan maar… Ik heb ontzettend het idee dat mijn kont er 4 maten groter van gaat lijken, dus we zullen zien of dat klopt!

  4. Jan Pieter 19 maart 2011 bij 16:12 #

    Ids erg leuk en modieus zelfs ik als jongen draag ze graag ( ik neem het niet zonauw met de kleding voorschriften hi ) heb er 3 stuks wel met lange mouwen en lange pijpen , ik kombineer ze graag met een paar leuke laarzen, brede heupriem, het is zeer modieus en hoop dat er meer jongens ze gaan kopen een echte aanrader en niet alleen voor de vrouw.

    • Lins 19 maart 2011 bij 16:47 #

      Wat leuk dat jij ze ook in je kast hebt hangen! Ik ben benieuwd hoe dat staat. Heel veel mode-items zijn inderdaad voor zowel mannen als vrouwen geschikt. Natuurlijk niet alles, maar veel dingen kunnen (soms in een iets andere uitvoering) goed voor allebei.

      Ik heb deze blog trouwens verhuisd naar lesframboises.nl, ik heb jouw reactie daar ook even heen gekopieerd. 🙂

Geef een reactie

