Toch een houthakker?

22 Jan

Een geruite blouse kwam er bij mij niet in. Ik ben toch geen houthakker. Toch begon het langzaam te kriebelen om er eens eentje te proberen en toen ik gisteren bij de Zara een hele leuke in de sale zag, kon ik het niet laten. Bleek het nog leuk te staan ook! Dus ik liep naar de kassa op de herenafdeling (bij de dames stond al een flinke rij, bij de heren was helemaal niemand), rekende af, klaar. Ik ben een houthakker. Ik heb nog geen aanfoto (nu wel! Voor aanfoto’s even naar beneden scrollen!), maar op de site van de Zara was hij nog wel te vinden (nog vijf euro goedkoper zelfs, gemeen hoor), dus kan ik ‘m toch een beetje showen:

Blouse, Zara TRF, van €29,95 voor €9,95

Het is een lang model, mooi getailleerd en de mouwen kun je oprollen (eigenlijk zijn ze lang). Er zit ook nog een smalle riem bij. De lusjes daarvoor zitten voor mij iets te hoog, maar ik merkte al dat het totaal niet opvalt als ik ‘m gewoon om doe in mijn taille in plaats van door die lusjes. De blouse is donkergroen met blauw, wit en een klein beetje rood. Hier een close-up zodat je de kleuren wat beter kan zien:

Close-up van de voorkant

Ik ben er erg blij mee! Hoe ik ‘m ga combineren, weet ik nog niet precies, maar ik zal eens kijken of ik binnenkort een outfitfoto kan posten. Ik heb ook nog hele leuke enkellaarsjes gevonden, maar daar staat geen foto van online. Jammer! Daar moet je dus nog even op wachten.

 

——————————

EDIT

——————————

Ik heb toch even snel een paar aanfoto’s gemaakt. Gewoon even snel die blouse aangetrokken op mijn spijkerbroek en een paar foto’s geschoten. Niet veel bijzonders dus en ook nog geen complete outfit, maar toch, foto’s! Hier zijn ze:

Dat is ‘m! Nu ik hem weer even aan heb gehad, merk ik dat ik er nog steeds blij van word. Goede aankoop dus!

2 Reacties to “Toch een houthakker?”

  1. Marlous 22 januari 2011 bij 19:47 #

    leuk, maar ik vind de riem er niet mooi bij. oh en ik zou hem op een simpele, donkere spijkerbroek doen!

    • Lins 22 januari 2011 bij 20:10 #

      Oh ik vond de riem juist wel leuk! Al is ie in het echt wel een iets andere kleur dan op de foto, wat minder gelig en meer gewoon bruin. Maar de spijkerbroek vind ik een goed idee, dankje!

Geef een reactie

