Later, als ik rijk ben…

20 Jan

Later, als ik groot ben? Ik ben al groot genoeg hoor, meer centimeters hoef ik er niet bij. Ik wil nog wel hakken aan kunnen zonder boven vriendje uit te steken. Nee, dan later als ik rijk ben… daar kan ik nog genoeg leuke dingen voor bedenken! Geen idee of ik ooit zo rijk zal worden dat ik het allemaal kan betalen, maar hé, dromen kan natuurlijk altijd. Kijk mee naar een selectie van mijn wishlist voor later als ik rijk ben!

New Declic 120mm, Christian Louboutin

Het Balmain-jasje

Een ander jasje is ook goed hoor, als hij maar heel mooi is en een beetje bij de tijd! Maar voor nu vind ik die van Balmain erg mooi. Deze foto is van een paar seizoenen terug, maar ik vind hem nog steeds prachtig.

Een rode Valentino-jurk

Ik zou serieus niet weten wanneer ik zo’n jurk aan zou trekken, maar aangezien dit toch een wishlist is waarvan ik het merendeel waarschijnlijk niet zal kopen (ik ken mezelf al langer dan vandaag – ik zie mij nog geen honderden euro’s neerleggen voor een jurk of een paar pumps), mag hij er best bij!

 

Audi TT

Dit is voor sommigen vast vrij onverwacht, maar ik kan een mooie auto ook wel waarderen! Autorijden vind ik namelijk best leuk en hoewel ik niet heel veel met auto’s heb, vind ik móóie auto’s dan wel weer leuk. Totdat iemand over technische dingetjes begint dan. Sorry mannen, het houdt op bij de buitenkant. En de bekleding, maar dat was het hoor!

 

Een mooie keuken

Van een mooie keuken zou ik ook erg gelukkig worden. Ik denk dat dit een van de dingen is die ik echt heel, heel graag zou willen later. Ik hou van koken en van mooie dingen, dus een mooie keuken is dan de perfecte combinatie. Liefst iets redelijk straks met licht hout, wit en steen. Een beetje natuurlijk dus, niet zo’n gladde, hoogglans witte keukens als je nu vaak in nieuwbouwhuizen ziet! Een kookeiland staat ook op mijn lijstje. Nu nog een huis waar dat allemaal in past.

 

Een inloopkast.

Als we dan toch bezig zijn over een groot huis… dan wil ik er ook graag een inloopkast bij! For the record, deze vind ik eigenlijk helemaal niet zo mooi. Ik wil iets met wit en een licht houten vloer. Ik hou van wit en licht hout. En veel hangruimte, want vouwen is eigenlijk helemaal niet zo fijn als je het mij vraagt. Bovendien kan je je kleren veel beter zien als ze hangen.

Nu nog rijk worden. Of met een rijke vent trouwen. Vriendje zegt altijd dat hij later rijk wordt en we hebben al een goede deal gemaakt: als ik zijn brood smeer, krijg ik één paar schoenen per maand. Meneer doet zelf namelijk een kwartier over het smeren van zijn brood waar ik in vijf minuutjes echt wel klaar ben. Ook heeft hij uitgerekend dat hij per maand zoveel kwijt is aan ontbijt en lunch kopen, dat één paar schoenen per maand aanschaffen waarschijnlijk goedkoper is. Toch heeft hij een foutje gemaakt in zijn berekening: hij heeft geen maximumbedrag gesteld voor dat maandelijkse paar. Er is nog hoop voor de Louboutins…

Gelukkig heb ik zelf ook nog een plan. Mijn opleiding geeft me over een tijdje waarschijnlijk een goede baan, zodat ik zelf al dat moois bij elkaar kan gaan sparen. Dus, doe mij maar zo’n diploma!

Oh en als laatste nog dit: in de zomer een heerlijke vakantie van een week of drie naar een mooie plek. Of dat nu naar een camping is in Frankrijk (niet erg luxe nee, maar kamperen is leuk!) of naar een appartement op Kreta, daar maak je me wel gelukkig mij. Hoog op mijn lijstje staat Karpathos, een klein Grieks eilandje dat erg mooi schijnt te zijn!

Eén reactie to “Later, als ik rijk ben…”

  1. 20 januari 2011 bij 18:13 #

    Daar zitten wel echt leuke dingen tussen! Alleen heb ik het geld ook niet..:’)

Geef een reactie

