Relaxen in de mooiste badkamers

18 Jan

Ik ben gek op mooie badkamers. Ik kijk er graag naar in tijdschriften en op internet. De badkamer is toch een beetje dat plekje in huis waar je lekker wil ontspannen, onder de douche of in bad, en één van de plaatsen met de meeste privacy. Daarom vandaag een kleine ode aan de mooiste badkamers. Lekker kijken dus!

Wit, strak en ruim - via freshome.com

Romantisch en natuurlijk - via freshome.com

Robuust steen - via vtwonen.nl

Robuust steen deel 2 - via vtwonen.nl

Water en vuur - via freshome.com

Badderen in het bos - via freshome.com

Koninklijk rood - via freshome.com

Moderne rust - via freshome.com

Spa aan huis - via freshome.com

Adellijke luxe - via freshome.com

Er zijn nog zoveel meer mooie badkamers, echt, ik heb er ontzettend veel gezien! Maar ik kan natuurlijk geen eindeloos lange post maken… Ik hoop dat ik later de ruimte én de portemonnee heb om er een mooie ruimte van te maken waar ik heerlijk kan relaxen na een lange dag. Of zonder lange dag, maar gewoon als ik er zin in heb. Ja, later…

4 Reacties to “Relaxen in de mooiste badkamers”

  1. Marlous 18 januari 2011 bij 15:23 #

    ja ik hou ook van badkamers kijken, krijg er gelijk een ontspannen gevoel van haha. ik mis trouwens een plaatje van de rainsky!

  2. Kelly 19 januari 2011 bij 12:07 #

    Hmm wat zou ik me vandaag graag na een dagje leren me willen opsluiten in de een-na-laatste badkamer (L)

  3. martine 21 januari 2011 bij 22:49 #

    Herkenbaar, ook ik ben dol op badkamers 😉 . De tweede lijkt wel wat op die van mijn Lief, trouwens. Heerlijke plek. Ben nu druk op zoek naar een nieuw paleisje voor mezelf… wie weet ook wel met een echte badkamer? Dat zou helemaal mooi zijn 😉 . Je hebt een erg leuk blog, vind het gezellig om via deze weg toch nog een beetje contact te houden. ❤ Alle goeds & liefs xMM

  4. Lins 23 januari 2011 bij 15:03 #

    Bedankt voor de reacties! Marlous, de rainsky was ik inderdaad helemaal vergeten, lijkt me superleuk om een keertje onder te staan! En Martine, bedankt voor het compliment. Ik hoop dat je snel een eigen plekje vindt!

Geef een reactie

