De lente volgens H&M Home

14 Jan

De lente komt er alweer aan. Maart lijkt nog ver weg, 21 maart al helemaal, maar toch hebben de mensen van H&M al helemaal de kriebels en dus is er ook een nieuwe H&M Home-collectie online gezet. Er zijn twee thema’s: Raw Nostalgia en Sheer Romance. Ik werd erg blij van de natuurlijke kleuren van Raw Nostalgia, maar toen ik Sheer Romance zag, vond ik dat toch ook erg leuk! Alles is vriendelijk geprijsd, het enige nadeel is dat je het moet bestellen. Of je moet even naar Amsterdam, waar de H&M Home-collectie wel in de winkel ligt. Ik ga er zeker even kijken als ik weer eens in Amsterdam ben, maar voor nu hier de leukste en mooiste items van de nieuwe collectie!

RAW NOSTALGIA

Kussenhoes 50x50cm, H&M Home, €9,95

Linnen tafelkleed 140x250cm, H&M Home, €39,95 (ook in wit, rood en groen)

Stoffen mand 32x33cm, H&M Home, €19,95

Kussenhoes 50x50cm, H&M Home, €9,95

Een aantal items van deze Raw Nostalgia-collectie heb ik volgens mij wel eerder gezien, zoals de kussenhoes en theedoek met Franstalige opdruk. Die zullen dan wel populair zijn! Mij hoor je niet klagen, ik vind dit erg leuk om te zien.

SHEER ROMANCE

 

Kussensloop 60x70cm, H&M Home, €9,95

Stoffen manden 12x13cm en 14x15cm, H&M Home, €9,95

Tafelloper 45x150cm, H&M Home, €9,95

Kussenhoes 50x50cm, H&M Home, €17,95

Hebben we die kussenhoes niet ook al eerder gezien? Hoe dan ook, van deze collectie met vrolijke kleuren en bloemetjes word ik wel een beetje hebberig hoor! Tijd om naar Amsterdam te gaan: ik wil dingen graag even gezien hebben en vast hebben voor ik ze koop.

Weet je wat ik leuk zou vinden? Als ze naast textiel ook nog andere leuke spulletjes in de H&M Home-collectie zouden maken. Een mooie vaas of mooie borden of glazen. Theekopjes. Al is stof natuurlijk wel het materiaal wat ze al jaren gebruiken. Ik ben benieuwd, misschien verandert de H&M over een paar jaar ineens in een kleding- en interieurzaak. Een soort Sissy-Boy maar dan wat geschikter voor de kleinere portemonnee. En eerlijk is eerlijk, de kleren bij Sissy-Boy zijn niet echt mijn smaak, terwijl ik bij de H&M vaak genoeg iets leuks zie. Maar goed, dat zijn voornamelijk toekomstdromen – ik zie de H&M nog niet zo snel veranderen in een hippe V&D of goedkope Sissy-Boy. Laten we dus maar gewoon genieten van wat ze wel hebben: een enorme berg kleding en heel wat leuks voor in huis!

Geef een reactie

