Shoppen zonder passen: sale bij ASOS!

8 Jan

Vandaag keek ik toevallig eens op asos.com en daar is de sale in volle gang. Meer sale dan dit wordt het waarschijnlijk niet: nu al zijn veel items tot 70% afgeprijsd. Gigantische kortingen dus! Nu moet je weten dat ik zelf eigenlijk nooit kleding online bestel. Ik kan namelijk een hele dag gaan shoppen en met niks thuiskomen, niet per se omdat ik niks leuks heb gezien, maar vaak gewoon omdat niks echt goed past en dus ook niet mooi staat. Of dan kom ik thuis met één simpel shirtje van de H&M. Jurkjes die er aan de hanger veelbelovend uitzien of die andere dames erg leuk staan, veranderen bij mij vaak in ‘huh? Wat zit dat raar!’ of mijn kont wordt spontaan gebombardeerd tot maatje olifant. Of zo lijkt het in ieder geval. Ik heb blijkbaar niet zo’n makkelijk figuur dat ik alles gewoon pas.

Met schoenen is het zo mogelijk nog erger. Ik heb meestal maat 41, maar ook wel eens 40 en vaak hang ik er precies tussenin, waardoor geen van beide goed past. Tel daarbij op dat ik smalle voeten heb en je kunt de meeste pumps laten staan. Verder heb ik maar weinig kuit, dus veel laarzen laten genoeg ruimte vrij voor nog een half been. Ook al niet zo makkelijk, dus schoenen koop ik ook eigenlijk nooit zonder ze aan te proberen. Zonde van de verzendkosten als het dan niet past!

Waarom kijk ik dan toch of ze nog iets leuks in de sale hebben bij ASOS? En waar kijk ik dan naar? Nou, er zijn nog wel meer dingen te koop dan alleen jurkjes, broeken en shirtjes! Gelukkig ben ik gek op tassen en andere accessoires. Ik heb in mijn kamer bij mijn ouders thuis zelfs allemaal kleine tasjes aan de muur hangen. Ook van een mooie ketting kan ik blij worden, al draag ik die de laatste tijd niet zo veel meer omdat ik het gewoon vergeet. Maar goed, accessoires dus! Hier een selectie van dingen die ik erg leuk vond toen ik door de sale-pagina’s bladerde:

 

ASOS Colour Block Keyhole Sunglasses, ASOS, van €12.82 voor €6.41

ASOS Leather Driver Perforated Gloves, ASOS, van €23.08 voor €11.54

Warehouse Double Wrap Stud Punchout Belt, ASOS, van €32.05 voor €20.51

French Connection Shooting Star Zip Wallet, ASOS, van €51.28 voor €38.46

Max C London Studded Tote Bag, ASOS, €33.33

ASOS Pack Of 3 Textured Vintage Style Band Rings, ASOS, van €10.26 voor €2.56

ASOS Eiffel Tower Drop Earrings, ASOS, van €7.63 voor €5.13

ASOS Pack of Three Floral Embossed Metal Bangles, ASOS, van €12.82 voor €6.41

Orelia Large Net Corsage Detail Hair Band, ASOS, van €32.05 voor €16.03

French Connection Cabuchon Tassel Collar Necklace, ASOS, €17.95

Disney Couture 'Alice In Wonderland' 14ct Gold Plated Triple Key Chain Necklace, ASOS, van €46.15 voor €23.08

Zelf heb ik nog niks besteld, maar ik vind die ringen wel heel erg leuk! Het zusje van vriendje bestelt regelmatig bij ASOS dus wie weet. De zonnebril vind ik ook heel leuk! Beetje jammer alleen dat ze die nooit met glazen op sterkte verkopen. Niet dat ik mijn bril nou altijd op heb hoor – alleen voor hoorcolleges en in de auto (en soms heb ik een wazige dag, vooral als ik moe ben, dan is hij ook erg fijn voor de computer en tv). En de armbanden. Hmm. Toch nog eens over nadenken!

 

Trouwens, mocht je één van deze dingen willen hebben: als je op de foto klikt kom je als het goed is meteen op de ASOS-pagina terecht!

Geef een reactie

