Snel even sale shoppen!

6 Jan

Na mijn tentamen dat om kwart over vier begon en duurde tot kwart over zeven (wat een rottijd trouwens) ben ik nog even met vriendje de stad in gegaan. Ik moest toch even de sale checken! Ik vond hem in de Saturn waar hij dolblij was vanwege een paar iPhonehoesjes van een paar euro (nee, ik snap hem ook niet altijd). Na de Xenos kwam de Zara en daar heb ik van alles gepast, maar het zat allemaal voor geen meter. Mijn figuur past vaak niet echt bij de kleding daar vrees ik. Gelukkig ging ik nog even bij de blazers kijken, want daar hing een mooie bij! Gisteren was ik ook nog bij de Trekpleister, waar ik een schoenenrek vond dat prachtig in mijn gang past, en bij de Action kwam ik nog een leuk hart aan een lint tegen, dat hangt nu aan de muur. En doorzichtige schoenendozen, waarvan ik er nog maar een paar ga halen want ze zijn best handig! Even snel wat foto’s:

 

Hart, Action, €2,39

Lantaarn, Xenos, €2,50

In de lantaarn zit een glaasje, ik heb er nu een vanille-theelichtje in zitten die ik laatst bij de Primark heb gekocht. Ik liep er zomaar tegenaan en ineens dacht ik, hé, geurkaarsjes, dat is best okee! En aangezien ik bij de Primark stond toen ik dat bedacht, waren ze ook nog eens zo goedkoop dat ik er geen twee keer over na hoefde te denken. Je ruikt het niet heel sterk, gewoon net een klein beetje, wel lekker! Enig nadeel is dat ze erg weinig licht geven, het lijkt net alsof hij bijna uit gaat maar dat is toch niet zo. Maar goed, wat kan je verwachten als je 30 theelichtjes met vanillegeur koopt voor… twee euro?

Blazer, Zara, €29,95

(Sorry voor de ruis – met flits werd het echt heel lelijk en onrealistisch, en ik heb hier alleen maar een simpel cameraatje. Maar zo kan je in ieder geval zien hoe hij eruit ziet!)

Ik trok deze aan en ik wist al dat hij mooi zat voor ik in de spiegel keek! Vrij bijzonder dus. Ik denk wel dat het meer iets is voor als ik netjes voor de dag moet komen dan voor normaal, maar goed, ik zal wel een keer wat dingen uitproberen! Sowieso moet voor sommige activiteiten van onze studievereniging formeel gekleed komen, bijvoorbeeld omdat er bedrijven langskomen en dat dan wel zo netjes is. Dan komt zo’n jasje goed uit! Kortom, ik ben er blij mee!

Van het schoenenrek en de doorzichtige schoenendozen heb ik nog geen (fatsoenlijke) foto’s, dus die komen later nog.

Morgenmiddag heb ik het laatste tentamen voor deze week. Die van vandaag ging niet zo fantastisch, dus ik hoop dat het morgen wel een beetje wil lukken. We zullen zien! Zaterdag verhuist mijn broer met zijn vriendin van Tilburg naar een nieuw appartement in Eindhoven, dus dan mag ik vast ook mijn handen uit de mouwen steken en helpen met sjouwen. Ik ben benieuwd hoe ze hun nieuwe appartement gaan inrichten!

Geef een reactie

