Bij H&M is het alweer zomer

1 Jan

Allereerst wil ik iedereen een gelukkig nieuwjaar wensen! Ik hoop dat we in 2011 met z’n allen weer wat dromen waar kunnen maken.

Gisteren keek ik in de shop online van de H&M en ik zag dat de nieuwe collectie alweer bestaat uit allerlei leuke dingen waarvoor de temperatuur ietsje hoger moet liggen dan de 4 – 6 graden van vandaag. Ze hebben de zomer (of op zijn minst lente) dus alweer in hun bol! Zou de zomer sneller komen als we er met zijn allen heel hard aan denken en alvast onze kast vol hangen met zomerjurkjes en shirtjes met korte mouwen? Ik denk het niet, maar het is zeker leuk om alvast eens te kijken wat je deze lente graag aan zou trekken!

 

Top, H&M, 14,95 EUR (ook in wit, zwart, donkerroze, lichtroze, lichtblauw)

Top, H&M, 9,95 EUR

Shorts, H&M, 9,95 EUR (ook in grijs, donkerblauw, zwart, wit en koraal)

Jurk, H&M, 19,95 EUR

 

Jurk, H&M, 19,95 EUR (ook in zwart, grijs)

Bikini, H&M, top 12,95 EUR, broekje 9,95 EUR (ook in rood, grijsbruin)

 

Bikini, H&M, top 9,95 EUR, broekje 9,95 EUR (ook in grijsbruin/wit, rood/wit en mintgroen/wit)

 

Sjaal, H&M, 9,95 EUR (ook in blauw/bloemen, met dessin)
Schoenen, H&M, 29,95 EUR (ook met bloemen)

Het mag duidelijk zijn dat ik nu ontzettend veel zin heb om lekker te gaan shoppen en alles aan te proberen… Helaas moet ik nog even door met leren voor mijn tentamens, dus dat zit er even niet in!

Geef een reactie

