Best of 2010

31 Dec

Het is de allerlaatste dag van het jaar en het leek me wel leuk om eens te kijken wat mijn favorieten van 2010 zijn! Niet dat ik alles in dit lijstje pas in 2010 heb gekocht of ontdekt, maar het zijn wel de beste, fijnste en leukste dingen van dit jaar!

In de categorie mooimakers:

In de categorie tassen:

In de categorie kleding:

In de (zeer belangrijke) categorie schoenen:

En verder ook nog:

Verder heb ik nog een paar dingen mee mogen maken waar ik vrolijk van werd:

– in  januari ben ik op kamers gegaan in Tilburg

– in april ging ik met vriendje naar Parijs, dat was mijn verjaardagscadeautje

– zo rond mei kwam ik erachter dat ik echt de goede studie heb gekozen, want toen we eenmaal zelf aan de slag mochten met een case vond ik het ineens superleuk

– in juni heb ik mijn D-examen gehaald voor viool

– in juli/augustus zat ik met vriendje in Frankrijk op een heerlijke camping

– in augustus zaten we op de Ardèche in een kano

– dat we allebei onze onderbenen hopeloos hadden verbrand was minder fijn, maar moet toch wel vermeld worden want dat hebben we gevoeld een paar dagen lang

– in augustus is m’n broer afgestudeerd en hij kreeg er ook meteen een baan bij

– in september ging ik met vriendje naar de Efteling, waar hij al jaren niet geweest was, en daar hebben we een hele leuke en gezellige dag gehad!

– in september ben ik weer gaan sporten, waar mijn lijf me erg dankbaar voor is, want ik miste het stiekem toch wel

– in september ben ik begonnen bij het Tilburgs Festival Orkest, ik ben erg blij dat ik met hen mee mag spelen

– in oktober hebben we met Corky Siegel opgetreden in de Concertzaal in Tilburg en in de Paterskerk in Weert, twee onvergetelijke concerten

– ik heb veel leuke en gezellige avonden gehad met vrienden & vriendinnen

– en ik heb zelfs nog wat tentamens gehaald!

 

…en een paar dingen waar ik minder blij van werd:

– in februari/maart overleden mijn overgrootmoeder en overgrootvader kort na elkaar. Ze waren dan wel 96, en dus écht oud, maar dat maakte het niet echt makkelijker.

– in april zouden mijn ouders lekker een paar dagen naar Barcelona gaan, maar ja, toen kwam die aswolk en vloog er niks meer. Gelukkig wisten ze er in Brugge toch nog wat leuks van te maken!

– in augustus is mijn oudtante overleden en ik mis haar nog steeds. Ik heb wel haar tv gekregen, maar toch had ik liever haar terug.

– in november/december was ik ruim anderhalve week goed ziek, waardoor ik heel wat achterstand  opliep, want zoveel colleges missen aan het einde van het semester is echt niet handig

– ik heb vaker de bus gemist in Tilburg dan ik op twee handen kan tellen. Gelukkig komt er altijd nog wel eentje!

Al met al vond ik 2010 toch best okee. Ik ben vast nog van alles vergeten, maar ach, dat is niet te vermijden. Ik wil jullie alvast het beste wensen voor 2011 – laten we hopen dat het een vrolijk, gezond en gezellig jaar wordt zonder verregende zomer!

Eén reactie to “Best of 2010”

  1. Meike & Anisha 1 januari 2011 bij 12:17 #

    Leuk!

Geef een reactie

