Glinsterend en glimmend het nieuwe jaar in

30 Dec

Oud en nieuw komt er weer aan! Duidelijk het meest knallende feest van heel het jaar en dat verdient een bijpassende outfit. Okee, het is een beetje laat om nu nog op zoek te gaan naar een outfit, maar kijken kan altijd toch? Om te voorkomen dat je helemaal wegvalt bij al het prachtige vuurwerk vind je hier wat jurkjes die glinsteren en glimmen, niet alleen om twaalf uur ’s nachts maar de hele avond en nacht door!

TFNC Dress All Over Printed Sequin Bandeau, Asos, 57,69 EUR

ASOS Mesh And Sequin Bodycon Dress, Asos, 48,72 EUR

 

Catch Corsage Dress, Vila, 64.95 EUR

Jurkje, Vero Moda, €34,95 EUR

Ik heb zelf helaas niet zo’n geweldig glitterjurkje, maar dat heb ik eerlijk gezegd ook niet nodig – ik ga niet naar een of ander hip feestje. Maar toch, kijken blijft leuk, en wie weet komt er wel weer een ander feestje waar zo’n jurkje best van pas kan komen! Wat doe jij met oud en nieuw?

Mocht ik morgen geen tijd meer hebben om te posten, dan wens ik jullie alvast een gezond, gelukkig en gezellig 2011!

 

Geef een reactie

