Een konijn op mijn bureau

22 Dec

Leren voor mijn tentamens is niet mijn grootste hobby, maar de afgelopen paar weken heb ik het voor mezelf toch ietsje leuker weten te maken: iedere keer dat ik pauze nam, heb ik een stukje zitten haken (echt ouderwets handwerken, je leest het goed) en gisteren was Konijn klaar! Hij zit nu op mijn bureau te kijken of ik wel goed mijn best doe en braaf verder studeer (nu even niet Konijn, over vijf minuutjes weer). Zijn staart is echt buitenproportioneel groot, maar hij is lekker pluizig en leuk dus dat geeft niet zo. Hier is Konijn:

De wol komt van de Wibra (daar hebben ze veel kleurtjes, leuk!) en er zit een kleurverloop in, vandaar dat Konijn bij z’n onderbuik ineens crΓ¨me wordt in plaats van dat gemengde wit-bruin. De oogjes komen van de Greef, het patroon vind je hier. En tot slot de vulling, die komt uit een goedkoop kussentje van de Action. Zijn ene pootje lijkt een stuk langer dan de andere, maar dat lijkt maar zo. Het scheelt misschien een paar millimeter, maar niet meer dan dat. Ik vond het erg leuk om ‘m te maken en het volgende beestje op mijn planning is deze giraffe – al ga ik me nu eerst weer even over mijn leerwerk buigen, want morgen heb ik een mondeling tentamen en dat wil ik natuurlijk graag goed doen! Vandaar ook het gebrek aan updates de afgelopen paar dagen, ik heb er gewoon even niet echt tijd voor… en nu heb ik ook nog Konijn die controleert of ik wel goed doorleer. Wish me luck!

4 Reacties to “Een konijn op mijn bureau”

  1. Kelly 24 december 2010 bij 10:17 #

    Ohh die is eigenlijk best cool πŸ˜€

    • Lins 28 december 2010 bij 16:01 #

      Dankje! Ik mis ‘m nu zelfs een beetje haha πŸ˜›

  2. Marlous 27 december 2010 bij 18:57 #

    ah wat super leuk, heel erg mooi gemaakt πŸ™‚

Geef een reactie

