En weer iets afstrepen van mijn wishlist!

18 Dec

Donderdag was het zover: een dag je onbezorgd winkelen in Rotterdam. De ochtend brachten we voornamelijk door in de Primark, waar vriendje wonder boven wonder met méér spullen naar buiten kwam dan ik. Qua gewicht won ik helaas wel en dus besloten we de onprettig zware tas (geurkaarsen van mij, twee paar schoenen van hem, en nog wat kleding maar dat weegt niks) in een kluisje te dumpen op Rotterdam Centraal. Zo gezegd, zo gedaan, en we gingen verder met onze shopping spree in het centrum. Ik was op zoek naar lekkere warme truien en vesten dus ik heb nog aardig wat pashokjes van binnen bekeken, maar het wilde allemaal maar niet lukken. Bij de New Look had ik een op het eerste gezicht hele leuke trui aan, maar als je één seconde langer keek, leek het alsof mijn toch al bijzonder beschaafde décolleté ineens was afgezakt tot op mijn middel. Die mocht dus meteen terug het rek in. Op naar de schoenenafdeling, waar de laarzen die ik al een tijdje wil (zie deze post) mijn dag goed gingen maken. Of dat was in ieder geval het idee. Ik liep de vele rekken vol schoenen allemaal af en tot mijn grote teleurstelling waren ze er gewoon helemaal niet!

Bij de H&M vond ik uiteindelijk toch nog een trui, deze om precies te zijn:

Hij lag er alleen nog in XS, maar daar bleek ik gewoon in te passen. Misschien is hij eigenlijk bedoeld als zo’n iets wijder model? Nou ja, daar hou ik niet zo van, en bovendien stond hij gewoon goed dus die heb ik meteen meegenomen. Enig nadeel is dat hij een beetje kriebelt doordat er wol in zit. Maar aangezien het een trui is, ging ik er toch al wel iets onder aan doen dus dan heb je er geen last meer van.

Aan het einde van de gezellige maar bijzonder regenachtige dag begon het ineens te sneeuwen! Wat zag dat er leuk uit! Buiten bij de Bershka hebben ze allemaal van die gekleurde lampen op het gebouw en dat gaf een heel leuk effect. Ik had helaas geen camera bij, anders had ik er zeker foto’s van gemaakt! Mijn telefoon maakt niet bepaald fantastische foto’s als het niet meer zo licht is…

Onderweg terug in de trein was het verschrikkelijk druk, maar met al onze tassen (vriendje had meer gekocht dan ik! Hij had meer tassen! Schokkend.) konden we gelukkig nog ergens zitten. In Tilburg hebben we de spullen in mijn kamer gedumpt en zijn we nog even de stad in gegaan voor de koopavond, want in de V&D zit ook een New Look shop-in-shop en daar wilde ik nog even kijken voor die laarzen. En ja hoor, daar waren ze er nog! En nu zijn ze van mij. Deze dus:

Ze zijn net niet zwart, meer donkerbruin eigenlijk, en van nepleer en nepbont. Ondanks de hoge hak en het plateau lopen ze heel fijn! Ook zit er nog aardig wat profiel onder de zool zodat je niet zo snel uitglijdt. Toch denk ik dat ik ze nog even niet aantrek zolang er nog sneeuw en ijs ligt…

2 Reacties to “En weer iets afstrepen van mijn wishlist!”

  1. Danielle Alberts 19 december 2010 bij 18:17 #

    Wat een geweldige laarzen, en je blog klinkt heel lief en gezellig 🙂

    • Lins 19 december 2010 bij 18:18 #

      Dankjewel, wat lief van je! Ik doe m’n best om het hier een beetje gezellig te maken haha 😉

Geef een reactie

