Nieuw haar en morgen shoppen @ Rotterdam

15 Dec

Ik begon de dag met mijn wekker die veel te vroeg ging. Het was kwart over 7 en ik had het gevoel dat ik net vijf minuten eerder in slaap was gevallen. Helaas, ik lag er al langer in en nu moest ik gauw mijn bed uit. Om half negen stond ik ongeveer wakker en vol formules in mijn hoofd op de universiteit voor mijn tentamen Inventory Management. Het was niet makkelijk en vooral heel veel werk, maar ik heb goede hoop dat ik er een voldoende uit heb gesleept!

Ik besloot mezelf te belonen met een bezoekje aan de kapper. Het was heel, heel hard nodig: denk een grote bos pluizig, statisch haar dat maar een beetje hangt te hangen en nooit fatsoenlijk zit, zonder model erin. De kapster werd helemaal vrolijk toen ik zei dat ik graag mij krullen terug wilde, mijn scheiding liefst links heb, ‘en verder mag je er wat leuks van maken’. Dat deed ze en ik ben heel blij met het resultaat! Mijn haar begon meteen weer vrolijk te krullen en ik was stiekem opgelucht dat het dat nog deed, ik was heel even bang dat ik verder door het leven zou moeten met saai pruthaar. Poeh.

Ik heb nu twee tentamens gehad en nog zes te gaan: eentje volgende week donderdag (een mondeling nog wel) en de rest na de kerstvakantie. En morgen ga ik shoppen! Een dagje vrij kan er wel af en ik ben erg toe aan ontspanning, dus gaan vriendlief en ik naar Rotterdam, zo’n beetje onze favoriete winkelstad: je hebt er alles, inclusief natuuuurlijk de Primark (daar morgen meer over!), en de winkels zijn over het algemeen veel mooier ingericht dan in Eindhoven, Tilburg of Den Bosch. Zelfs de H&M blijkt er ineens mooi uit te kunnen zien! Ik hoop morgen een fijne warme trui of warm vest te vinden, wish me luck!

Tot morgen!

Geef een reactie

