Mission completed: de tas!

9 Dec

Vriendje kwam er een paar dagen terug mee: hij had een Sinterklaas- of Kerst- of eigenlijk gewoon decembercadeau voor me. Ik was helemaal verbaasd, dat had ik echt niet verwacht. Hij wou het eigenlijk geven met Sinterklaas, maar toen was het nog niet binnen. De enige hint die ik kreeg is dat hij vond dat ik het nodig had en dat er metaal in zat. Oh, en het kwam ergens uit Europa. Wat moet je daar nou mee?

Vanavond was het zover, na het tentamen kreeg ik een pakje dat ongeveer vier keer zo groot was als ik had verwacht. En daar zat zomaar ineens de tas in die ik al heel lang wil! Ik heb ‘m zelfs een paar dagen geleden hier gepost. Toen was hij allang besteld, maar dat wist ik natuurlijk niet. Ik ben er zo blij mee!


Mocht je het je afvragen, die gatenkaas op de achtergrond, zo is heel mijn muur. Beton, echt, super. Gelukkig is het wit en niet het originele groezelig wit tot grijs van toen ik hier voor het eerst binnenliep. Vati en mutti, bedankt.

Maar de tas… hij is aaibaar, groot en dankzij veel vakken ook nog eens heel handig. Er zit ook een lange schouderband bij. Ik ben echt heeeeel blij nu! Ik stond letterlijk te springen toen hij uit het inpakpapier kwam. Vriendje is lief. Ik heb ‘m platgeknuffeld. Toen was vriendje plat, maar ook blij.

Nu de laarzen nog. Vriendje vond wel dat hij nu genoeg voor Sint en/of Kerstman gespeeld had, die moet ik zelf maar kopen…

Geef een reactie

