Kerst: het beste excuus voor een nieuw jurkje!

8 Dec

De dagen worden korter, de winkels liggen vol met kerstspullen, dat kan maar één ding betekenen: het wordt langzamerhand tijd om over je kerstoutfit na te gaan denken. Is dat even een goed excuus om te gaan shoppen. Bij de Zara kun je altijd terecht voor een mooi jurkje en goede hakken. Hier een kleine selectie van leuke jurkjes voor de kerst, of je nu voor netjes gaat of romantisch:

Geplisseerde halterjurk, ZARA, 79,95 EUR

'Romantic' bloemenjurk, ZARA, 49,95 EUR

Zijden jurk met print, ZARA, 69,95 EUR

Velours jurk met open rugpand, ZARA, 29,95 EUR

Lange vigoré jurk met leren ceintuur, ZARA, 29,95 EUR

Bij een jurk horen natuurlijk ook schoenen, die komen nog! Stay tuned!

En een kleine tip: mocht je denken dat je verschrikkelijk kou gaat lijden in zo’n jurkje, trek dan lekker een hemdje (of zelfs thermo-ondergoed, als je het maar niet ziet!) eronder aan, of zoek een mooie blazer uit. Wie mooi wil zijn, moet kou lijden? Ik dacht het niet!

Kijk ook eens op de Zara-site voor hun Evening collection. Daar vind je complete looks voor de feestdagen, mooi mooi mooi!

5 Reacties to “Kerst: het beste excuus voor een nieuw jurkje!”

  1. Marlous 8 december 2010 bij 13:36 #

    ik wist helemaal niet dat jij een blog had! ik vind het velours jurkje heel erg mooi! de rest vind ik óf te gewoon of juist niet zo kerstig. ik ga vlak voor kerst naar antwerpen en hoop daar mijn slag te slaan haha..

    • Lins 8 december 2010 bij 14:17 #

      Ik vind het altijd zo jammer als je zo’n jurkje na de kerst nooit meer aantrekt, vandaar dat er ook wat meer casual jurkjes tussen zitten 🙂 Maar naar Antwerpen is wel heel relaxed, daar moet het wel lukken! Veel plezier alvast!

      • Marlous 9 december 2010 bij 12:41 #

        dat is waar, maar dat velours jurkje is niet eens zo duur en met een spijkerjasje ofzo is ie denk ik ‘gewoon’ ook nog leuk! hmm ik ga eens naar de zara binnenkort haha

  2. Danielle Alberts 8 december 2010 bij 14:06 #

    Wauw, dat derde jurkje is echt een beauty! Ga je blog volgen! 🙂

    • Lins 8 december 2010 bij 14:18 #

      Ja, ik zou echt willen dat ik een heel goed gevulde bankrekening had, dan kocht ik echt alles 😀

Geef een reactie

