Lieve Sint/Kerstman/wie dan ook:

4 Dec

Ik heb een paar wensen. Naast world peace en genoeg te eten voor iedereen  heb ik ook wat meer materialistische en individualistische (oftewel: ikke ikke ikke hebbe hebbe hebbe!) wensen. Twee stuks om precies te zijn.

Ten eerste: deze laarzen.

Ik kwam, ik zag, ik paste en viel. Niet letterlijk, ik kan wel op hakken lopen hoor. Ik was op slag verliefd, alleen moest ik ook nog eten deze maand en dus moest ik ze helaas in de winkel achterlaten. Bovendien had iemand maat 40 gejat (of gewoon gekocht natuurlijk) en de 41 was net ietsje te groot.

Ten tweede: deze heerlijke tas.

 

 

Ik zag ‘m bij de Zara toen ik met mijn mutti aan het shoppen was en oh, wat is hij mooi. Meestal vind ik nepbont maar lelijk en stom, maar in dit geval niet. De tas is ontzettend aaibaar en zo mooi dat ik hem het liefst meteen mee naar huis zou nemen. Helaas moest ik deze nieuwe liefde ook op mijn verlanglijstje zetten vanwege een toch wel dringende behoefte aan eten voor de rest van de maand. Om nou in hongerstaking te gaan voor een tas of een paar laarzen gaat me iets te ver.

Dus, beste Sinterklaas, Kerstman of andere willekeurige persoon met geld over: ik ben een bijzonder goed doel en zou heel gelukkig worden met één van deze items. Allebei mag ook. Je weet me te vinden.

Geef een reactie

