Nummer één.

3 Dec

Een nieuw begin: is dat niet wat we allemaal willen? Ik had een blog, maar was er al snel van overtuigd dat ik er nooit meer iets mee ging doen, dus verwijderde ik ‘m. En nu ben ik terug. Ik ben 20 jaar en studeer Econometrics & Operations Research aan de Universiteit van Tilburg. Dat is niet alles. Ik speel viool, onder andere in het Tilburgs Festival Orkest, ik ben gek op dansen, ik hou van fotografie en kleine dingen die me blij maken. En ik hou van de mensen om me heen, misschien wel te veel. Ik hoop dat ik hier in de loop van de tijd een plaats van kan maken waar jij graag komt kijken of er al wat nieuws is.

Leuk dat je er bent, en kom nog eens terug!

Lins.

 

Geef een reactie

